Strona główna » Usługi informatyczne » Opieka powdrożeniowa
Serwis ERP, serwis techniczny po wdrożeniu systemu Comarch ERP
Dzięki doświadczonemu zespołowi konsultantów oraz programistów świetnie rozumiemy potrzeby naszych klientów, potrafimy dostosować system do Twoich potrzeb, a tym samym – usprawnić procesy biznesowe. To z kolei sprawia, że możesz w pełni skupić się na zwiększaniu przewagi nad konkurencją.
Wsparcie i serwis Comarch
Wsparcie techniczne, wsparcie powdrożeniowe w ramach umowy serwisowej to gwarantowany czas reakcji na zgłoszenie.
Zgłoszenia nadawane w ramach świadczonych usług serwisowych Comarch trafiają do dedykowanego systemu zgłoszeń ERP. To system zgłoszeń serwisowych pozwala firmie zlecenia serwisowe przypisać do odpowiedniego serwisanta i przypisać im priorytet. Podczas tworzenia zlecenia serwisowego generuje się automatyczny numer zgłoszenia ERP.
Serwis informatyczny Comarch ERP to zachowanie ciągłości pracy systemu ERP w firmie. Przyjmowane zlecenia serwisowe realizowane są niezwłocznie.
Serwis powdrożeniowy ERP to dedykowany zespół doświadczony konsultantów tworzenie zleceń serwisowych w niezwykle prosty sposób.
Prace rozliczane w systemie roboczogodzin wynikających z indywidualnych potrzeb danej firmy zgodnie z ustalonymi zasadami obsługi serwisu.
Serwis oprogramowania uwzględnia bezpłatne konsultacje telefoniczne w ramach umowy na serwis powdrożeniowy ERP.
Serwis ERP oprogramowania Comarch ERP to gwarancja ciągłości działania systemu. Wszelkie wątpliwości i usterki rozwiązywane są zdalnie w ramach opieki serwisowej ERP. W ramach pakietu możliwe jest także wgrywanie przez naszych specjalistów nowych wersji systemu ERP.